неделя, 3 април 2016 г.

Априлска Промоция



Понеже настана месец април, реших да пусна една промоция - специално на последния ми сборник разкази, нали е Априлска жътва :) Него можете да си го поръчате на цена от само 8 лв в рамките на календарния месец. Другите два сборника са по 10 лв, трите книги в комплект за 25 лв. Просто ми драснете едно лично съобщение на имейл scarecrow@abv.bg. Промоцията важи само за поръчки, направени лично през мен, а не за книги, които се продават в книжарниците. В цената не е включена доставка - по принцип изпращам с Еконт, но ако искате може и с БГ Пощи. Ако живеете в София, Белене или Свищов, може да се видим и да ви връча книгите лично на ръка. Слънчеви дни и усмивки!

2 коментара:

  1. Ще се радвам да получа книгите на една ръка разстояние. Работя в рудник "Елаците" и ще съм щастлив да Ви покажа какво е проза на ужасите as it is. Псувахте ме на майка на 14 октовмри 2012 г., а аз не забравям такива неща.
    Не ги забравям.
    Слънчеви дни и усмивки!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля - кажете само дата, място и час, г-н Костов.

      Изтриване