вторник, 17 декември 2013 г.

Пълнолуние / Сърдечни Оттенъци



Автор: Айча Заралиева
Издател: Славчо Николов и сие
Година: 2013
Стр: 64
Цена: няма

Капки пот
между гърдите й -
като признание
за всичките ти усилия...

Тихите улици
с гладните кучета,
грозните гарги
и дупките в асфалта
отдавна са истински,
а не просто мигове
от кошмарните ми сънища...

Истории за дракони,
рицари,
принцеси с огнени коси,
девственици,
готови да убият заради честта си,
за вековни ледове
и горски бури, целуващи
страстно
безлюдни северни брегове
сънувам -
откакто ме пусна в своя свят...




Автор: Лилия Кашукеева
Издател: Литературен форум
Година: 2013
Стр: 48
Цена: 5 лв

Убий ме с мълчание
и скрий трупа в мрака!
В това състезание
реда си ще чакам.

Ще дебна тук, в ъгъла
на сенките, скрита -
лукаво прилъгана
от зов на мечтите.

Отломки на щастие
край мен ще прелитат.
Последно причастие
нощта ще извика.



Нахлуваш забързано в мен.
В ръцете ти, вкопчена, стена
и лъжа нощта, че е ден
с див шепот на морска сирена.

Дъждът вън задъхан вали.
Очите ти - пламъци, греят.
Изгубвам се, мракът боли,
а в сенките призраци пеят.

Безумно, в прозрачни слова,
пожарът в плах повей прелива.
Аз тихо отпускам глава,
заравям се в теб и заспивам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар