понеделник, 1 септември 2014 г.

През Септември



Септември за мен винаги е бил специален месец. Освен че тогава е рожденият ми ден (както и рожденият ден на баща ми), през този месец са годишните празници и на четирите населени места, в които съм живял през различните периоди от живота ми.

Затова от днес до края на месеца - промоция! Комплект "Човекът, който обичаше Стивън Кинг" и "Пустинния Скорпион" за 16 лв, или с 33% отстъпка от коричната цена. 24 разказа в жанровете ужаси, фентъзи и фантастика, разположени върху общо над 500 страници.

Желаещите могат да ми пишат на scarecrow@abv.bg или на лично съобщение в профила ми във фейсбук. В цената не е включена доставка - ако живеете в провинцията, изпращам или с Български Пощи, или с Еконт. Ако живеете в София, може да се срещнем на живо и да ви ги предам лично :-) А автографите, естествено, се подразбират.

Благодаря ви и приятно четене!

2 коментара:

  1. Честит празничен месец, който и за мен е много специален! Пожелавам ти добри продажби и сериозни читатели. :)

    ОтговорИзтриване