понеделник, 29 декември 2014 г.

За Щастие, Млякото / Клиника в Средата на Нощта



Автор: Нийл Геймън
Издател: Артлайн
Година: 2014
Стр: 128
Цена: 13.90 лв

Най-слабата книга на Геймън, която съм чел досега. Изобщо не ми допадна, не ми хареса, не съм доволен, а е един от най-любимите ми писатели. Двете звезди са за оформлението - твърда корица и прочее, Артлайн са изпипали полиграфически изданието на макс, както си му е реда, там нямам забележки - твърди корици и т.н. Прехвалените илюстрации от Скоти Янг изглеждат все едно ги е дращила неуверена първолашка ръчица, разтърсвана от тремор по случай притеснението в първия учебен ден. Поне е кратка и свършва бързо.



Автор: Димитър Цолов
Издател: Гаяна
Година: 2014
Стр: 188
Цена: 10 лв

А това е романът на Митко от Враца - Пияният Бард, вокалиста на Докторс Гого Бенд! Интересен проект в жанровия стил, наситен с доста екшън. Закачките започват още в заглавието (зъбчета вместо Л-та, намигване към Болница на края на града), а идеята е доста шантава. Имаме едно престъпно градче, където вилнеят вампири, върколаци, кукери, обикновени престъпници и какво ли още не. Главният герой, д-р Арчибалд Кимерия работи в клиника, която скърпва всякаква ранена сволоч. Книгата е посветена на съпругата на автора и до някаква степен (поне според мен) е своего рода обяснение в любов - няма лошо. Ако някой не знае, авторът е лекар и едно от (да не кажа най) ценните неща в романа са доста подробните, обширни и описателни медицински термини и като цяло информация, ще научите немалко любопитни неща от въпросната сфера. Добър роман, но ако се изрежат едно 80% от удивителните ще стане още по-добър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар